Intrebari Frecvente

Telecredit este o institutie financiara nebancara, autorizata de catre BNR sub numarul de inregistrare RG-PJR-41-110287 din data de 01.09.2014. Suntem creditori directi si nu folosim intermediari (brokeri de credite).

Suntem prietenul la care nu trebuie sa-ti fie rusine sa apelezi atunci cand ramai fara cash. Iti dam imprumutul imediat, ca intre prieteni.

Fiecaruia dintre noi i se intampla sa ramana fara bani atunci cand are nevoie de medicamente, cand trebuie sa alimenteze masina cu combustibil, cand trebuie sa-si achite utilitatile sau poate cand se distreaza cu prietenii intr-un pub si ar vrea “sa mai dea un rand de bere”. Pentru toate aceste situatii si pentru multe altele exista prietenul tau, Telecredit.

Telecredit ofera imprumuturi pe termen scurt, cu sume intre 100 si 2000 de RON pe o perioada maxima de 30 de zile.

Telecredit este oricand alaturi de tine atunci cand ai nevoie, fie ca doresti un imprumut pentru situatii de urgenta, fie pentru simplele placeri. Telecredit ofera imprumuturi rapide atat persoanelor cu statut de salariat, cat si pensionarilor. Cu ajutorul imprumutului Telecredit poti sa iti alegi singur suma de de care ai nevoie si perioada in care doresti sa rambursezi imprumutul.

Telecredit.ro functioneaza in conformitate cu Legea nr. 93/2009 privind institutiile financiare nebancare si cu Regulamentul nr. 20/2009 emis de Banca Nationala a Romaniei privind institutiile financiare nebancare. Autorizatia BNR RG-PJR-41-110287 / 2014 se gaseste pe site-ul nostru si este publica: http://bit.ly/1AvCXyA. Daca mai ai nevoie si de alte informatii, ne poti contacta la 021.9933 sau printr-un mesaj privat.

Alege un imprumut online urgent de la Telecredit cel putin din urmatoarele motive:

  • Suntem creditori directi - nu suntem brokeri sau altfel de intermediari;
  • Acordam credite rapide, 100% online;
  • Aplici usor, esti evaluat rapid si primesti banii in cel mai scurt timp in contul bancar;
  • Nu percepem comisioane si nu avem alte costuri ascunse;
  • Transferul banilor se face in aceeasi zi, dupa aprobarea imprumutului si confirmarea ta;
  • Poti primi imprumutul de la noi, chiar daca ai si alte credite.

Creditul nebancar reprezinta un imprumut acordat de o institutie financiara nebancara, precum Telecredit, institutie autorizata si inregistrata in cadrul Bancii Nationale a Romaniei. Creditul nebancar este acordat fara garantii si este pe termen scurt, de regula pana la salariu.

Telecredit iti rasplateste fidelitatea! Daca esti deja clientul nostru, beneficiezi de urmatoarele avantaje:

  • Nu trebuie sa mai completezi niciun formular (avem deja toate datele tale). Trebuie doar sa alegi suma si perioada pentru care doresti un nou imprumut urgent fara acte;
  • Aprobarea imprumutului se poate face imediat, fara niciun document;
  • Suma maxima pe care o poti solicita creste de la 500 lei pana la 2000 lei.

Poti participa la programe de loialitate, in care vei beneficia de reduceri substantiale la dobanda sau poti castiga premii in urma concursurilor organizate de Telecredit pentru clientii sai.

Este foarte simplu sa aplici pentru un imprumut nebancar Telecredit - iata mai jos cei cativa pasi ce trebuie urmati:

  • Alege suma prin deplasarea cursorului spre dreapta sau spre stanga. Imprumutul maxim este de 2000 lei. Daca esti la prima aplicare poti imprumuta pana la 500 lei;
  • Alege data rambursarii prin deplasarea cursorului spre dreapta sau stanga. Durata maxima pentru un credit online urgent este de 30 de zile;
  • Completeaza cererea de imprumut online cu datele tale (este nevoie de ele o singura data, urmatoarele imprumuturi vor avea aceste informatii deja completate);
  • Confirma contul folosind e-mail-ul si SMS-ul primite;
  • Trimite documentele necesare in format electronic folosind Contul Tau;
  • Primesti aprobarea in cel mai scurt timp, iar banii iti sunt transferati in cont in aceeasi zi.

Ti-ai dat seama ca a intervenit o problema si nu poti plati creditul online urgent la scadenta? Nu te impacienta, te putem ajuta in continuare; tot ceea ce trebuie sa faci este sa ne contactezi cu cel putin trei zile inainte de data scadenta.

Iti putem acorda o refinantare daca achiti la data scadenta dobanda datorata pentru imprumutul initial. Comisionul de refinantare este zero.

Intra pe site-ul nostru www.telecredit.ro, acceseaza optiunea "Intra in cont" si alege posibilitatea refinantarii apasand butonul "Refinantare".

Tuturor ni se intampla, la un moment dat, sa revenim asupra unei hotarari luate. Pentru a anula solicitarea creditului, te rugam sa contactezi telefonic Telecredit la numarul de telefon 021.9933 sau prin email la adresa support@telecredit.ro pentru anularea cererii de solicitare a creditului.

Dupa ce ai chibzuit indelung, poate ti-ai dat seama ca ai nevoie de o alta suma pentru un imprumut. Daca doresti sa modifici suma solicitata, te rugam sa ne contactezi fie prin telefon la numarul de 021.9933 sau pe e-mail la adresa support@telecredit.ro si sa ne spui care este suma pe care o doresti si noi vom modifica suma pentru tine.

"Telecredit - Credite rapide pentru nevoi urgente" si, de aceea, banii vor fi virati in contul tau in cel mai scurt timp posibil (minute) de la momentul aprobarii cererii de imprumut IFN – momentul in care banii vor fi disponibili in contul tau depinde de politica bancii tale – de obicei cateva minute.

In anumite situatii banii vor fi disponibili in contul tau in urmatoarea zi lucratoare – contacteaza-ne pentru mai multe detalii fie prin email la adresa support@telecredit.ro,la numarul de telefon 021.9933 sau ne poti da un SMS la 1892 si te vom suna noi.

Nu alegem poate niciodata momentul in care avem nevoie de bani, imprumutul Telecredit este adresat situatiilor neprevazute. Pentru a aplica pentru un nou credit urgent fara acte, este necesar sa rambursezi integral suma datorata (suma imprumutata si dobanzile). Imediat ce am confirmat suma platita de tine pentru imprumutul achitat, te asteptam oricand cu o noua solicitare - vei putea sa obtii un nou imprumut fara acte la domiciliu. Daca este deja clientul nostru poti beneficia de un credit nebancar fara a mai completa niciun alt formular si poti imprumuta sume pana la 2000 RON.

Este foarte simplu sa obtii un credit nebancar rapid de la noi! Trebuie doar:

  • sa ai varsta minima 18 ani si domiciliul in Romania;
  • sa detii un cont bancar si un card atasat acestui cont;
  • sa ai un venit din salariu sau pensie;
  • sa detii un numar de telefon mobil activ si o adresa de e-mail valabila.

Daca esti la prima aplicare pentru un credit rapid nebancar Telecredit, trebuie mai intai sa ne cunoastem! Vom avea, asadar,nevoie din partea ta de:

  • copie a cartii de identitate pe care sa notezi "Conform cu originalul" si sa o semnezi
  • un extras de cont pe ultimele 30 de zile in format electronic (scanate sau pozate) incarcate pe site in contul tau la sectiunea "Adaugare document".

In functie de situatie, putem solicita si alte documente care sa dovedeasca bonitatea ta (fluturas de salariu, cupon de pensie, etc.).

Daca esti deja client Telecredit, poti obtine imprumutul fara niciun act, cu exceptia situatiei in care ti-ai schimbat cartea de identitate de la data ultimei aplicari si pana in prezent.

Probabil ca esti nerabdator sa afli care este rezolutia aplicarii tale pentru imprumutul Telecredit. In momentul in care cererea ta de imprumut rapid nebancar a fost aprobata, noi te vom anunta atat prin email, cat si prin SMS. Te asiguram ca cererea ta de credit online urgent va fi procesata in cel mai scurt timp pentru ca tu ca beneficiezi de imprumut cat mai repede.

In functie de nevoile tale, Telecredit ofera imprumuturi de pana la 2000 lei, pe o perioada cuprinsa intre 10 si 30 zile.

Suma minima pe care o poti obtine pentru un credit pe termen scurt de la noi este de 100 de lei.

Daca esti la primul credit online Telecredit, suma maxima pe care o poti obtine pentru un imprumut nebancar este de 500 RON.

In cazul in care esti client existent Telecredit, suma maxima pe care o poti imprumuta este de 2000 RON.

Cu ajutorul calculatorului online aflat pe site-ul www.telecredit.ro iti poti alege singur perioada in care vrei sa rambursezi imprumutul. Perioada maxima de creditare la Telecredit este de 30 de zile, cu toate acestea daca te gasesti in imposibilitate de plata te putem ajuta cu refinantarea imprumutului.

Perioada minima de creditare la Telecredit este de 10 zile, dar va oferim posibilitatea de a achita oricand imprumutul.

Rapid! Tranzactia se efectueaza online. Nu trebuie sa faci deplasari inutile, sa parasesti confortul caminului sau sa ii lasi pe prietenii tai singuri in momenul cand bei o cafea cu ei. Atunci cand imprumutul tau a fost aprobat, banii vor fi trasferati in contul tau bancar, poti retrage banii de la orice bancomat si poti plati cu cardul la orice comerciant.

Da, Telecredit ofera imprumut pana la salariu si persoanelor care au deja alte credite in derulare.

Pentru noi nu inseamna ca daca la un moment dat ai trecut printr-o perioada mai dificila, nu mai ai nevoie de suport finaniciar. De aceea, poti apela la imprumutul Telecredit in orice situatie.

Da, Telecredit ofera imprumut nebancar rapid si personelor care au intarzieri la alte credite. Puteti beneficia de creditul online Telecredit si daca aveti intarzieri la alte imprumuturi. Tot ceea ce trebuie sa faceti este sa accesati site-ul nostru www.telecredit.ro si sa completati formularul in vederea crearii unui cont de client.

Uita de grija comisioanelor! La Telecredit nu exista comisioane de analiza, acordare, administrare si nu exista costuri ascunse.

Nu colaboram cu brokeri sau alt gen de intermediari, asadar nu exista comisioane din partea acestora.

Asadar, la data scadenta creditului Telecredit nu vei avea de platiti decat imprumutul si dobanda.

Dorim sa te sprijinim in orice situatie! Atunci cand ai nevoie de un imprumut rapid, este bine de stiut ca ne poti contacta oricand, de oriunde.

Echipa Telecredit iti pune la dispozitie toate informatiile de care ai nevoie.

Ne poti contacta oricand pentru a afla mai multe detalii despre solicitarea unui credit rapid nebancar, de luni pana vineri, in intervalul orar 08:00-21:00,

  • telefonic la numarul de telefon 021.9933,
  • ne poti trimite un e-mail la adresa support@telecredit.ro
  • prin fax la numarul de telefon 021.527.17.48
  • ne poti trimite un SMS la numarul 1892 cu textul telecredit si te vom suna noi. In plus, pe site-ul nostru ne poti scrie oricand la sectiunea Contact sau prin intermediul Chat-ului disponibil in timpul programului de lucru.

Totul este foarte simplu si comod! Tot ce trebuie sa faci este ca la data scadenta sa iti asiguri fonduri suficiente in cont, iar noi vom retrage suma datorata prin debitarea cardului tau.

Tu poti alege sa platesti in conturile Telecredit prin orice alt canal de plata: card bancar, numerar, virament bancar, Paypoint.

Beneficiul pe care il ofera debitarea contului este acela ca suma imprumutata se va transfera imediat si nu vei avea parte de costuri suplimentare.

Conturile in care se poate face plata imprumutului sunt:

  • Banca Transilvania in contul RO41BTRLRONCRT0269514001;
  • BCR in contul RO92RNCB0072142826920001;
  • BRD in contul RO66BRDE410SV25843174100;
  • ING Bank in contul RO68INGB0000999904665775;
  • Raiffeisen Bank in contul RO98RZBR0000060017097886.
Plata se poate efectua si prin urmatoarele modalitati:
  • Card bancar - online sau telefonic
  • Virament bancar (ordin de plata)
  • PayPoint – la toti comerciantii care au afisata sigla Paypoint

De asemenea imprumutul Telecredit se poate achita prin debitarea contului, avantajos fiind faptul ca suma va ajunge imediat si nu vor fi costuri suplimentare.

Ti-am oferit deja oportunitatea de a-ti refinanta imprumutul cerandu-ti sa achiti dobanda la scadenta. Ne-am rezervat acest drept de a-ti refinanta imprumutul pana la salariu, pentru ca ne-ai contactat inainte de scadenta si am inteles ca a intervenit o problema.

Daca ai ales sa rupi contactul cu noi neachitand, te informam ca vom lua toate masurile legale pentru a recupera imprumutul. Deoarece in continuare vrem sa fim prietenii tai, nu iti vom calcula o dobanda penalizatoare mai mare decat dobanda imprumutului. Aceasta va fi tot de 1,2%/zi.

Ne rezervam in continuare dreptul legal de a angaja o companie specializata pentru recuperarea imprumutului si a tuturor cheltuielilor pe care ni le-ai provocat prin neachitarea la scadenta.

Desigur! Este avantajos sa platesti imediat ce ai posibilitatea, iar astfel vei plati doar principalul si dobanda acumulata pana la momentul efectuarii platii creditului pana primesti salariul, fara taxe de rambursare anticipata sau alte costuri suplimentare.

Plata se poate efectua prin urmatoarele modalitati:

  • Card bancar - online sau telefonic
  • Numerar la oricare dintre bancile:
    • Banca Transilvania in contul RO41BTRLRONCRT0269514001;
    • BCR in contul RO92RNCB0072142826920001;
    • BRD in contul RO66BRDE410SV25843174100;
    • ING Bank in contul RO68INGB0000999904665775;
    • Raiffeisen Bank in contul RO98RZBR0000060017097886.
  • Virament bancar (ordin de plata)
  • PayPoint – la toti comerciantii care au afisata sigla Paypoint

Este alegerea ta! Imprumutul Telecredit se ramburseaza integral la data scadenta. Ceea ce trebuie sa faci este sa te asiguri ca la momentul scadentei, ai suficienti bani in cont pentru a rambursa creditul. Cu toate acestea, poti inapoia creditul in mai multe transe, cu conditia ca pana la data scadenta sa fie achitat in totalitate.

Dobanzile creditelor ne dau tuturor batai de cap! Telecredit iti explica cateva lucruri pe care trebuie sa le cunosti despre dobanda anuala efectiva.

Dobanda anuala efectiva exprima costul anual total al unui credit sub forma procentuala, cu scopul de a permite consumatorilor sa compare costul creditelor.

Pentru a intelege, iti explicam pe scurt care este formula de calcul a DAE:

DAE, anul calendaristic fiind considerat de 365 de zile, unde:

  • X este DAE
  • m este numarul ultimei trageri
  • k este numarul unei trageri, astfel 1 <= k <= m
  • C(k) este valoarea tragerii k
  • t(k) este intervalul, exprimat in ani si fractiuni de an, dintre data primei trageri si data fiecarei trageri ulterioare, astfel t1= 0
  • m ' este numarul ultimei rambursari sau al costurilor suportate
  • l este numarul unei rambursari sau al costurilor suportate
  • D(l) este valoarea unei rambursari sau a costurilor suportate
  • S(l) este intervalul, exprimat in ani si fractiuni de an, dintre data primei trageri si data fiecarei rambursari sau costuri suportate

Sfatul Telecredit! Ca sa obtii o comparatie corecta atunci cand utilizezi DAE, sfatul nostru este sa iei in calcul elemente comparabile pentru ofertele analizate, respectiv acelasi tip de imprumut nebancar rapid, aceeasi suma solicitata, acelasi numar de rate, aceeasi perioada, etc.

Chiar daca dobanzile si comisioanele sunt aceleasi, DAE variaza in functie de perioada de creditare. Vom parcurge impreuna un exemplu concret: daca imprumuti suma de 100 lei pentru o perioada de 20 de zile, DAE este de 4969.00%, in schimb, daca perioada creste la 1 an, DAE devine 438 %.

Daca pentru alte servicii am avea costul exprimat anual atunci, un bilet la teatru te-ar costa 10.950 lei / an, in loc de 30 lei / zi, reprezentand pretul unui bilet pentru participarea la un spectacol.

Esti microbist? Cum ar fi daca ti s-ar spune ca pretul unui bilet la meciul echipei favorite este de 14.600 lei /an, in loc de 40 lei / zi, valoarea biletului pentru un meci. Pare destul de mult, dar cu siguranta nu vei renunta sa-ti sustii echipa favorita!

Iti recomandam sa analizezi oferta noastra, calculand costul total al imprumutului, respectiv suma totala pe care o vei returna.

Cunoscandu-ti situatia financiara, tu stii cel mai bine de ce suma ai nevoie si ce suma poti returna, astfel incat sa nu te indatorezi mai mult decat este necesar.

Dobanda creditului pe termen scurt este de 1.2% pe zi, Telecredit exprima dobanda pe zi intrucat valoarea DAE nu este reprezentativa pentru acest tip de imprumut, DAE calculandu-se pe un an iar perioada de creditare pentru imprumutul Telecredit este de maxim 30 de zile.

Folosirea site-ului Telecredit.ro, inclusiv vizitarea site-ului, inregistrarea, folosirea serviciilor Telecredit implica acceptarea termenilor si conditiilor. Pentru mai multe detalii acceseaza Termeni si conditii.

TELECREDIT este autorizat ca operator de date cu caracter personal, cu nr. 33031 si prelucreaza datele cu caracter personal ale Imprumutatului/Solicitantului (nume si prenume – inclusiv pentru membrii familiei, dupa caz, sex, data si locul nasterii, cetatenia, date din actele de stare civila, serie si numar act de identitate, CNP, semnatura, adresa domiciliu/resedinta, telefon, fax, e-mail, profesie, loc de munca, formare profesionala, situatie economica si financiara, bunuri detinute, date bancare) furnizate cu prilejul formalitatilor de prezentare a informatiilor obligatorii, ofertare, incheiere si derulare a prezentului contract de credit si/sau obtinute din baze de date publice. Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si cerintelor Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, TELECREDIT administreaza in conditii de siguranta si numai pentru scopurile declarate, datele personale pe care Imprumutatul/Solicitantul le furnizeaza.

Drepturile tale cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal sunt urmatoarele: dreptul de informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie , dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale , dreptul de a se adresa justitiei si/sau Autoritatii de Supraveghere a Datelor cu Caracter Personal. Pentru mai multe detalii accesati Termeni si conditii.

Pentru a schimba parola contului tau Telecredit este necesar sa dai click pe "Ai uitat parola?", apoi sa introduci numarul tau de telefon pentru identificarea contului tau. Vei primi un sms cu un numar de verificare, te rugam introdu codul de verificare pentru a seta o noua parola pentru contul tau.

Pentru a schimba adresa de e-mail atasata contului tau, trebuie sa dai click pe "Contul meu", apoi sa dai click pe "Personal", dupa ce modifici adresa de e-mail apasa "Salveaza".

In cazul in care ai gresit adresa de e-mail in momentului aplicarii, te rugam sa ne contactezi fie prin telefon la numarul 021.9933 sau prin email la adresa support@telecredit.ro si sa ne comunici adresa de mail corecta.

Pentru a iti creea o adresa de e-mail acceseaza unul din urmatoarele link-uri:

Daca ai nevoie de ajutor, te rugam conteacteaza-ne la 021.9933 sau la support@telecredit.ro.

Poti obtine codul IBAN de la banca care ti-a emis cardul. Codul IBAN se poate obtine de pe extrasul de cont sau telefonic de banca ta.

Poti obtine extrasul de cont folosind serviciul de internet banking sau mergand la banca care ti-a emis cardul atasat contului tau. Extrasul de cont il poti obtine pe loc.

Iata cateva sfaturi de care sa tii cont inainte de a aplica:

Incearca sa-ti monitorizezi atent cheltuielile lunare pe categorii de cheltuieli: mancare, intretinere, chirie, utilitati etc.; verifica bine facturile inainte de a le plati: poti gasi greseli, multe in defavoarea ta!

Incearca sa nu cumperi mai mult decat ai nevoie; stii, de exemplu ca romanii arunca in medie aproximativ 30% din alimentele pe care le cumpara? Daca ai platit pe mancare 1000 de lei lunar, iti dai seama ca ceea ce arunci inseamna 300 de lei lunar, adica 3600 lei anual? E enorm... gandeste-te bine!

Incearca sa nu cumperi lucruri inutile, lucruri de care chiar nu ai nevoie!

Incearca sa economisesti zilnic cea mai mica suma, chiar si un leu; o sa vezi la sfarsitul lunii, cand totalizezi ca ai salvat o suma frumusica, cu ea poti plati imprumutul la Telecredit!

Imprumuta de la Telecredit exact atat cat ai nevoie urgenta si pentru perioada ramasa pana cand primesti salariul sau pensia!

Telefon

021.9933

Fax

021.527.1748

SMS

Trimite un SMS (tarif normal) la numarul 1892 cu textul telecredit si te sunam noi

Adresa

IPCT Business Center, Str. Tudor Arghezi nr. 21, etaj 2, Bucuresti, Sector 2, Cod Postal 020943

Program

Program lucru: Luni - Vineri intre orele 08:00 - 21:00

Adresa Telecredit

Sos. Colentina, nr 2, Magazin Bucur Obor (aripa Colentina), parter, sector 2, cod postal 021172

Program

Program lucru: Luni - Vineri intre orele 09:00 - 21:00